Friday, June 3, 2011

aku.....jamming suka-suka...

aku agak bertuah kerana dikelilingi ramai kawan-kawan yang pandai/boleh bermain gitar...students aku je pun dah tak cukup jari nak bilang..so dapatlah aku tumpang jammin sikit-sikit..nak harap main sendiri, haram tak reti..dulu masa kecik-kecik taknak belajar..dah besar menyusahkan orang..hahahaha...

kat bawah ni aku up satu video..aku dan kawan-kawan suka-suka nyanyi, suka-suka main gitar..masa ni kami semua baru lepas pementasan teater Gejolak kat Taman Budaya, Ayer Keroh, Melaka..so sementara nak tunggu lori sampai untuk punggah barang, kami melepak dan melalak tak ketentuan hala..

yang main gitar dalam video ni Encik Azrul..beliau sering bermain gitar dengan penuh perasaan..kord lari-lari sikit tu standard la boh...nama pun suka-suka...hehehe...

kredit kepada sahabat, Encik Malauazam yang merakam menggunakan telefon genggam beliau.. ala-ala Mekar Sejambak gitew...hahahahah...

enjoy.... :)


2 comments:

Anonymous said...

alah kamalia..nyanyi lah maizatul akhma..wawawawa.. :-P

razlan ab razak said...

takde lagi lagu tu nak nyanyi camane... ;)