Wednesday, June 22, 2011

Kafe Paling Menyeramkan

sewaktu bekerja di production house dulu, aku dan rakan sekerja berkesempatan untuk terbang ke Sri Aman, Sarawak..kami ditugaskan untuk menghasilkan dokumentari tentang Kanang Anak Langkau..rasanya tak perlu aku ceritakan disini siapa Pak Kanang ni..rata-rata rakyat Malaysia tau kisah pahlawan ni..tapi kalau korang tak tau gak, takpe...korang research la sendiri..hehehehe...

yang nak aku ceritakan disini bukanlah tentang Pak Kanang..tapi pengalaman sewaktu berada di pekan Sri Aman..sewaktu sedang lepak di kaki lima hotel menunggu krew, aku terpandang sebuah kafe yang terletak berdekatan..sekali imbas kafe tu nampak biasa saja..nak kata orang ramai sangat, tak juga..tapi bila diperhatikan dengan teliti, aku terkejut..








nama kafe ni memang cukup menyeramkan.......pada korang lak macam mana? hehehehehehe....
;)

3 comments:

Anonymous said...

nama kedai macam movie Long Khong pulak.

Anonymous said...

Tak angker pong, kalau nama dia Long Kang, lagi seram kot i rasa.

The Anonymous

Razlan Ab Razak said...

anon 1 : tu la psl..terus teringat scene orang kena bakar, kena cabut kuku..hehehe..

the anon : Long Kang camane yang angker tu? ;)